O zi grea dar frumoasa in Raliul Sanremo...



Aflat la cel de-al doilea raliu pe asfalt cu modelul Citroen DS3 R3, Sebastian Barbu a incercat sa se acomodeze cat mai rapid cu masina pe probele din Raliul Sanremo. La finalul primei zile din cel mai frumos, dar si cel mai greu raliu pe asfalt din cariera, Sebastian Barbu si Toni Avram se afla pe locul 18 la doua roti motrice.

Raliul Sanremo, etapa a 11-a din Campionatul European de Raliuri, este unul dintre cele mai celebre raliuri pe asfalt din lume, iar primele doua editii, din 1928 si 1929, au fost castigate chiar de un roman: maiorul Ernest Urdareanu pe Fiat 520, respectiv 521. "Este un raliu incredibil. Este cel mai frumos, dar si cel mai dificil raliu pe asfalt la care am participat pana acum. Vineri am incercat sa invat cat mai multe din secretele pilotajului pe asfalt. Cu siguranta va fi o experienta extrem de utila in viitor", a spus Sebastian Barbu.

Cu 5 probe speciale programate in prima zi, dintre care doua pe noapte, si inca 6 in ziua a doua, Raliul Sanremo are un format foarte compact. "Totul se desfasoara foarte repede. Din momentul startului avem ceva mai mult de 24 de ore pana la finalul raliului. Este obositor dar nu are cum sa nu-ti placa", a continuat Sebastian Barbu.

Se stia inca de la inceput ca pilotii italieni sunt foarte puternici si acest lucru s-a vazut si in clasamentul final dupa prima zi cand doar cinci echipaje straine au intrat in top 20 la clasa doua roti motrice. "Pilotii locali merg intr-un alt ritm. Am incercat sa merg cat mai constant, fara sa-mi asum niciun risc. Sa invat cat mai mult. Probele de noapte au fost foarte dificile. A fost o zi in care am invatat extrem de multe", a completat Sebastian Barbu, care a terminat prima zi din Raliul Sanremo pe locul 18 la clasa doua roti motrice.

Sambata, in ziua a doua, sunt programate ultimele 6 probe speciale cu incepere de la ora 12:00 ora Romaniei. In total sunt de parcurs inca 125,02 kilometri de proba speciala.